Vanliga frågor
Vi finns här för att hjälpa dig med dina frågor och funderingar! Nedan finns information som kan vara till din hjälp. Hittar du inte svaret på din fråga kan du kontakta oss på info@myconatur.se så hjälper vi dig! Mejl som inkommer innan 16.30 besvaras samma dag.
Vilka är fördelarna med att prenumerera på ert nyhetsbrev?
Fördelarna med att prenumerera på vårt nyhetsbrev är att du är först med att ta del av alla spännande nyheter, rabatter, kampanjer och nya produkter. Som tack ger vi dig också 10% rabatt på ditt första köp när du blir medlem!
Kan jag lägga en beställning åt en annan person?
Ja, när du lägger en produkt i varukorgen finns det en ruta "lämna en lappp med din beställning" där du kan informera oss om att det är en gåva, namnet på personen som ska ta emot den och om du vill att vi ska sätta en lapp med ett personligt meddelande. Du måste även ange adressen till den person i leveransadressen. Om du har några frågor kan du skriva till oss på info@myconatur.se.
Betalningsmetoder
Vilka betalningsmetoder kan jag använda mig av vid köp?
Du kan betala tryggt och säkert med kredit- eller betalkort så som Amex, Maestro, Mastercard eller Visa.
Frakt
Vad kostar frakten?
Inom Sverige är fraktkostnaderna gratis vid beställningar som är lika med eller större än 299 kr. Om din beställning understiget beloppet på 299 kr är fraktkostnaden 49 kr.
Hur lång tid tar det innan min order kommer fram?
När du har bekräftat din beställning och gjort betalningen får du en orderbekräftelse via mejl. Vi börjar därefter förbereda ordern inom följande 24 arbetstimmar. Den beräknade leveranstiden är 1-3 arbetsdagar.
Min beställning kommer inte fram?
Om din beställning inte kommer fram i tid, skriv till oss på info@myconatur.se så kontaktar vi transportföretaget. Vi kommer höra av oss till dig så snart som möjligt för att informera dig gällande vad som händer med din beställning.
Retur
Vad är er returpolicy?
Du har en period på 14 kalenderdagar från mottagningsdatum för att verkställa ånger-, retur- eller ändringsrätten. Om du vill ändra eller returnera en produkt som är i gott skick och inom leveranstiden med hjälp av din ångerrätt, måste du stå för returkostnaden.
Ångerrätten kan inte utövas när det finns tydliga indikationer på att produkten har använts, såvida inte varan har ett fabriksfel eller när den väl öppnats visar tydliga indikationer på att den är i dåligt skick. Returnerade varor måste skickas i orginal eller liknande förpackning med alla delar, i perfekt skick och ordentligt skyddade.
Vad gör jag om min beställning har levererats skadad?
Om din beställning har levererats skadad så ska du kontakta oss på info@myconatur.se så kommer vi att ersätta de skadade produkterna, så länge reklamationen görs inom skälig tid.
Vi kommer att be dig skicka fotografier av statusen för din beställning, både på produkterna och kartongen, för att göra ett formellt anspråk till transportföretaget.